25.9.07

中秋快樂








我哋條神仙魚 :)

同母親大人及細佬食完飯, 依家每個禮拜都同佢哋食餐飯, 連內向嘅細佬都肯, 成2年啦, 雖然通常都係冇咩講, 但都開心ga, 以前諗都未諗過可以咁融洽, d嘢真係冇得逼, 要嚟就嚟, 希望你哋都身體健康, 唔駛憂!

相反, 同honey嗰邊就咁多年都幾好, 噚晚1家大細10人(!)喺屋企食, 畢嬲都大棚人, 好熱鬧0架!

陣間等埋佢收工1齊曬月光 :) 不過好多雲噢...

呢個中秋係好正常嘅秋天天氣, 明顯轉涼, 好舒服! 好應節呀!

繼faCebOok, 呢排勁煲 SK@ nOkia, 超正!!! 尤其"十二金釵" hOt!! 最好狀態返晒嚟!! 好感動! 不過misS 咗睇唔到現場, 要等下年, 好耐呀 @__@ SK上咗陳生度tea!! 點解...點解...唔係我 @~@



1 則留言:

腦細 說...

收到帖未?