10.7.07

香港種族歧視事件

今晚個local同事問我攞1樣嘢, 臨講完之時, 正值知M埋嚟, 見我哋2人, 叫我哋講英文! O 曬! 我哋front line係'阿爾蓋達'同'賓'多, 但佢哋可以講鄉下話, 我哋就要講英門. 佢哋勢大, 我哋係少數民族, 唔使咁呀?

P.S. 友人在巴黎生活深受種族歧視之苦, 說港人其實真nice, 不論人種, 能者居之; 港人反被其他人蝦!

2 則留言:

sinsin leung 說...

少數民族,節哀順變laLALalA......做吓法事吖,橫掂有現成靈堂和公仔....收嘢喇!蚼阿門!!!

sinsin leung 說...
此留言已被作者移除。