18.10.11

說話了!!


呢幾日 小b說話突飛猛進
(果然喺好似人哋所講 一係唔講一講就講得叻
當然離叻好有距離 只係同佢早前比較而已)

早2晚 電視播著Hitchcock嘅PhyscO
當做到Janet Leigh被殺後
小b突然清晰地話: "死咗囉", 全場靜下10秒
我都認同好友話多數係喺屋企聽得多'死啦'嗰類說話而學嘅
但佢講嘅時間啱啱好 運用得好好 點似撞彩??

我本已唔想俾佢睇驚慄片 而嘗試抱佢 但佢多次掙扎落地
以為佢只係行嚟行去 點知佢原來有留意劇情之餘仲知套戲做緊乜

o尋日屋企人帶佢睇醫生
醫生問大人佢有冇藥物敏感
佢自己話冇!

已經令我堅定要帶"俾我哋所認為識更多嘢嘅佢"返嚟身邊自己教
剛才屋企人喺佢"抹緊地"嘅時候 叫佢聽我電話 佢叫人哋: 唔好嘈! (!!!!!!!!)

(我不要後悔噢....)

沒有留言: