21.5.10

me

今早同事問我: 會唔會帶小b去公司聯店燒烤

口快快話: 梗係唔會啦 咁煩

同事: 哈 呢個阿媽o丫

我: 我係阿媽啫 我都係我呀 ^^

不過我認為佢依家1歲都未夠 佢都未識enjoy呢啲活動啦

正如我會等佢大個啲

識珍惜時先會買生日蛋糕同帶佢去海洋公園等


仲有 好耐無見嘅菠菜蓮

前晚去咗佢新居食飯加hea

買咗支lite 8嘅sake 飯都未食就先飲

搞到wing咗XDD 支酒都無飲哂

太耐無飲同無同佢吹成晚水喇

仲一嚟就隔日一次 一嚟三晚

做咗阿媽都仲得 真爽

希望唔好淨係crazy 2 / crazy 4 之前得啦

話時話 北角嗰頭估唔到又幾抵住喎

好好住㗎 又係畢嬲都鍾意嘅香港區 冇咁雜校網又好

仲有咁多best buddies 住呢頭添 ^ ^

係返老爺奶奶度遠d

噚晚同b傾 佢仲ok同媽一齊住添!! ^^

沒有留言: