17.4.10

開心

如果我係樂觀 咁好友貓就係極悲觀

早幾日臨瞓前同佢傾電話 可惜又係不歡而散

有啲怕打俾佢 所有可以講嘅都講過 講得又白

好怕會接到我接受唔到嘅來電

接唔到來電又擔心

人生在世 每個人都有佢哋嘅喜怒哀樂

是喜是悲 在乎信念

生於香港 真係已經非常幸福的一群 是嗎

我唔知係佢真係認為佢每件事都係只有唔好一面

定佢知道有啲好 只係淨識講唔好嗰面

頭頂有片瓦 都比只有天好吧

日本啲後生仔連屋都租唔起 只有喺網吧棲身 用網吧嘅地址通訊

五觀四肢健全 亦不錯

得知佢終於搵到份pt 真的好高興 亦鬆口氣

我都認為做f&b樓面非常辛苦 我試過都以後唔做

但唔等於 無好過有呀 係就唔應該做啦

唯有好天斬埋落雨柴 不是嗎?

既然依家靜就逼自己收工後喺附近行個圈

睇吓有冇啲輕鬆啲嘅 好似喺書局 電器舖咁 邊搵長工

咁未有長工都舒服啲先啦

點解真係有人要常常同自己過唔去??? 淨係諗呢樣嗰樣唔好

如果 '未來'無得變 諗好嘢起碼自己好過啲

諗得多唔好又唔會變好 反而有人認為成日諗住好嘢會實現

如果唔係 不如認命 往前走 邊等下個光明

依家唔係已經比以前好啲 光啲喇咩

請你幫吓自己!!!

我真係希望你有輕鬆自在嘅人生...

沒有留言: