15.2.09

隨便諗@情人節後....

上個禮拜冇約人 收工後返屋企早d落車行行
因月尾行25k山籌款 要多走路練練
畢業後都冇行過咁多山 (加油 加油)
加上份人無為 只求開心
從無特別目標
好幸運我呢幾年都幾開心o架 不過就冇乜令人興奮嘅事
所以日子越接近就越開心

短短路程 邊走邊聽收音機 聽聽音樂
心情好似沉澱下來 感覺良好
我的生活真係太緊迫 要調節吓
我諗2個禮拜1日左右hea 1 hea

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
卒之o尋日同大哥加姊妹酒店嘅同事第1次練習
因為今次真係扶老攜幼咁去 所以行得幾悠吓
上次佢哋食咗成粒鐘飯都係行6個鐘
今次食一陣又冇乜抖都要行7個幾鐘!! 勁唔明...
自從冇玩CAS之後都冇再行過咁甘嘅山
諗住行咁耐死梗
其實我好鍾意行山
但係我放假放weekDay
勁難搵腳 陳生又唔'好'
所以喺度呼籲各位善長
有山行記得call call我 最多咪request o者
不過行完好開心同意外
以為行完冇乜o野 仲可以同同事食飯
唔知係咪關我一路行一路拉吓根
同埋我平時又鍾意行路嘅事呢
人又精神咗bor
再3要陳生同我放假運動運動吓 但佢唔肯囉... >_<
點知今朝返工都冇乜o野 之後越嚟越痛 omg > <"'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
話說回來 o尋晚餐情人節飯都幾開心
4女1男喺piZza exPreSs食
咁大個人 我同陳生2個又係做開酒店同f&b
不漏冇正日慶祝又冇乜所謂
試過1個喺屋企又試過上friend屋企
就係未試過搞gathering
今次由冇仔嘅同事加埋仔仔出trip嘅同事
仲有仔仔要返工嘅同事酬辦
有搭訕的我 同埋被邀嘅老細出席
全場笑得最大聲梗係我哋啦
我之前講笑話要張檯喺場中央
搞到周圍嘅情侶乜都冇晒 XD XD
點之我哋真係喺個場中間
poor couples around us...
what a fun night
大哥同完我哋合照
再同我哋續個影 GC話d人勁望囉
最後餐飯仲唔使錢添 嘩哈哈
多謝大哥 he's alwaYs GOod
咁我哋禮尚往來 請返佢去the pawN飲o野
今次第2次去 都係覺得好正
不過冇乜後生仔
之後彭彭聲返屋企大覺訓
(詳情請看faCebook照片)

沒有留言: