21.9.07

又生日












又到咗1年中最多人生日嘅2個月啦! Kaman, JeRry, RicKy, raNee, miCky, fiOna, 馬文駒, muSSy, mOm, 老爺等等, 冇停過. 生日快樂! 身體健康!

今晚同老爺慶祝生日, 2圍人廿幾人喺海洋漁港食飯, 勁熱鬧, 成班人1排冇見, 大大細細1齊又1晚! d嘢食唔錯噃! 馬文駒仲係咁細粒, 仲話中一喎! 遲早俾董妹妹高過佢! 人大個仔咗, 個鼻大咗, 陳氏特徵, 好攪笑! 臘筆小生都大個仔lu! 仲係'嘴蕉蕉', 好有攪笑氣質! 董駿傑高咗, 2個都再唔係我識佢哋嘅時侯嘅'仔', 係'男仔'lu! time fLies...

下畫同阿媽去勝香園食'茄大腸通', 佢d'腸仔'好大塊, 切片, 直徑都有成3寸! 好有咬口, 好好食, 但今日d湯比平時酸, 仲冇咁香, 攪咩呀? 今日鬼咁熱, 但仲係鬼咁多人去搭住枱, 吹住牛角扇食佢哋d嘢, 嗰度セ人都有, 有錢人, 藍領, 後生型人同老人家, 阿媽同豆, 迫埋喺嗰幾枱, '好嘢'點都有人食, 我公司附近嘅大排檔, 我d同事就唔去嗱! 之後同阿媽去咗嗰頭嘅人氣時裝店, 爭d又忍唔到手大出血, 不過約咗SinKi, bOwie聽日去, 預計會殺個片甲不留 ><'''

gm再問去向, 其實今年2次加人工都有份, 雖然2次都係加少少, 夾埋都ok啦, 算係咁, 以前嗰度都冇啦, 我都叫有dd利用價值, 又肯笠我高帽, 啱聽吖嘛, 依家需要認同, 不過最好就係"得咗", 就開心死.

中秋就到, 同hOney買咗2個燈籠, 有個係傳統玻璃紙造嘅魚仔, 仲有分神仙魚, 金魚同錦鯉, 買咗條神仙魚, 係着燈唔係點臘燭o架! 仲買咗楊桃插臘燭嘅, 2個都好靚.

沒有留言: