29.6.07

吓!


一排無見個炒蛋, 鏟skin head返嚟, 好爽喎!
但佢話, 去完跑步返屋企沖涼, 個頭皮好疼,發覺曬傷咗,曬傷個頭!! 我叫佢擦太陽油, 佢話好似擦頭臘未臘頭, 超難頂!! 咦!? 你又知...

3 則留言:

腦細 說...

邊個係炒蛋?你個blog係2005年建立,只係得三段文章,你太對唔住個blog啦!

HA HA...chan tai?! 說...

炒蛋=炒散
嘩! 我係又窮又多嗜好嘛! 冇你哋咁多時間, 又blog, 又影相. 我要落場, 我又想影相! 話時話, 我哋搬咗去家樂後面, 勁近你, T吓啦!

HA HA...chan tai?! 說...

唔係喎, 到此為止有5個0架